25-07-05

Vrouw geëlectrocuteerd bij schokken naar wormen

Een vrouw uit Little Sioux in de Amerikaanse staat Iowa is omgekomen door electrocutie toen ze wormen probeerde te vangen voor haar vissen.

Stroomstoten
De vrouw zat blijkbaar stroomstoten toe te dienen aan de grond om regenwormen aan de oppervlakte te krijgen. De bodem was echter verzadigd met water.

Volgens de lokale Sheriff gebruikte de vrouw een zelfgemaakt schokapparaat dat was verbonden met een stopcontact.

Visjes
Een vriend van de vrouw had zijn kinderen naar haar huis gebracht om haar visjes te voederen. De kinderen troffen haar lichaam aan in de achtertuin.

De autopsie moet duidelijkheid brengen over de doodsoorzaak maar alles wijst op electrocutie.

19:52 Gepost door F&F | Permalink | Commentaren (0)

De commentaren zijn gesloten.